duminică, 11 septembrie 2011

Oras cu Ploaie - partea a 2-a

Tocmai am revazut Midnight in Paris si e aaaawwwww sjfajijajrjfseijrfje YEAAAH!!... dar oleaca mai tarziu vom dedicat mai multe post-uri dlui. Woody Allen :D

Acum revenim la ultimele zile...sa nu uitam nimic pentru posteritate :P

Draga Cata.... si Ovidiu (multumesc muuuult, Ovi, ca ne-ai luat de la aeroport!! :*)

6. Miercuri furam la British Museum... EPIC. nu am avut prea mult timp si o mare parte din muzeu am luat-o pe "repede inainte", daaaaar partea asiriana-greaca-romana e extraordinara. Acolo ar fi trebuit sa ne petrecem orele de istorie...simteam nevoia sa ating toate chestiile...sa SIMT mii de ani de istorie...
Si sectiunea de "iluministi" e foarte dragutza...incredibil cat de mult pot sterge cateva secole de biserica, inchizitie & ev.mediu :D

7. Apoi am apucat sa manancam niste "Fish'n'cips"... sau ceva ce se dorea sa fie vandut ca "fish'n'cips".
Fu ok...singura problema e ca, desi de la italian, spaniol, indian sau chinezesc nu ne-a venit rau, cu mancarea britanica avuram probleme :|

8. NATIONAL GALLERY. Epic museum is fu****g EPIC.
Din pacate NU am avut destul timp sa la dispozitie si am fost nevoiti la mergem la departe...data viitoare ma intorc sa vad impresionistii... acum pur si simplu am stat cu "balutza" o ora la sala Rubens si sala Rembrandt + altii olandeji nesemnificativi :D...plus inca 30min pe fuga prin alte sali... nu sunt eu marele critic de arta al vietii, dar Rembrandt e WOW... neaparat trebuie sa ma intorc si la RijksMuseum in Amsterdam si la National Gallery si sa-mi aloc MULT mai multe ore de "vizita".

9. National Portrait Gallery: FUN...dar ar fi fost si mai "fun" cu un ghid... poate data viitoare :)

10. Joi am vrut sa facem mai mult dar ne-am blocat la Buckingham...mai intai la Grajdurile Regale, apoi la Galeria Reginei (din nou cu niste olandeji :P epici....plus costume si arme....MULTE), si in final in Salile deschise publicului din palat... OPULENCE, they has IT...plus mai au si un Vermeer si vreo 2 Rembrandt. Nu au chiar asa de multe "turle" aurite ca francejii, daaaar au multe rate si veverite si ciori si multi indieni si chineji care fac poze la orice: ORICE...la Faberge-uri inteleg, da' la bancile de lemn "stas" din gradina??!! la copaci??!! ce, nu E parcuri si la voi in tara??!!

11. Am mai apucat sa ne plimbam putin pe langa Westminster Cathedral, Parlament si Westminster Abbey...dar toate se inchid la 17:30, asa ca: DATA VIITOARE.

12. Seara la chinezesc: ALL YOU CAN EAT. Daca 2 "batranele-indiene-grase" nu-si puneau toata tava de "shrimpi" era extraordinar :P

13. Noaptea am ramas pana tarziu cu Alex & Anca... tin minte ca am discutat ceva serios...asta dupa barfe si cioace proaste... ceva politica, educatie, universitati...but it's all blurred by rose-wine...LOTS of it!
Bine ca m-a bagat Alex in autobuz :D

14. M-am trezit cu o durere groaznica de cap...Plimbarea prin Hyde-Park n-a ajutat...nici facutul bagajelor...nici drumul pana la autobuz...in schimb dormitul pe autobuz pana la aeroport a facut minuni :)
Avionul a avut intarziere, asa ca am apucat sa termin una din zecile de carti cumparate de frati-miu din oras :D
Literature today is sooo THIN :P

15. Trebuie neaparat sa ma intorc...cu mai mult timp de pierdut si mai multi prieteni :)

Va las acum cu un mic cantecel de Cole Porter... secventa cu el din Midnight in Paris e superba :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu