joi, 28 aprilie 2011

Un carnaval si niste suedezi

    Dintre lucrurile interesante de saptamana asta (printre care se vor numara mai mult ca sigur si Viata Mea Sexuala :))))) si Furiosii Iutzi partea a 5-a :P) vazui RIO si HAEVNEN.

    Rio e, pe scurt, povestea unul papagal care nu stie sa zboare. Papagalul e o pufosenie albastra pe nume BLUE...asa ca sa nu fie confuzii :P Sarim peste detalii: e ultimul din specia lui...si e pus sa procreeze cu "ultima" din specia "lor"... si de aici incepe o poveste foarte draguta si romantica si ironica si plina de umor si alea alea.
    Nu Pixar "epicnessssss", dar daca v-au placut Ice-Age-uri (avem acelasi regizor + echipa) cu siguranta o sa va bucurati si in cazul de fata. Si nu uitati: Ochelarii 3D NU sunt ochelari de soare! Asa ca NU-i luati acasa!

   HAEVNEN mi-a depasit cu mult asteptarile. MULT. Stiam ca a luat Oscar-ul pentru cel mai bun film strain, dar (nu ca sunt eu misogin sau alea alea :P) rar am vazut regizoare cu adevarat bune (din punctul meu SUBIECTIV de vedere :D)... se pare ca Susanne Bier e una dintre ele.
   Pentru cei care se vor uita atenti vor vedea ca filmul este povestea unui copil de aprox. 12 care descopera limita dintre bine si rau, dintre justitie si razbunare, dintre dragoste si iertare. Doamne, ce cuvinte MARI :)))
Povestea celui mic e dublata de alte fire epice secundare la fel de frumoase estetic si moral.
    E un film simplu... "minimalist" poate din punct de vedere al bugetului... dar foarte vizual, si incredibil de emotional tinand cont de regiunea din care provine. E un film pentru adulti care ar trebui inteles mai intai de copii. E neaparat "DE VAZUT"!

   Alte chestii personale??!! ... meh... imi plac sarmalele... mult... dar daca le vad mai vad si maine o sa-mi pocneasca ficatul... asa ca, incep dieta din nou saptamana viitoare. Sa aratam sexy la tv si alea alea :D
   More?! ... m-am mai calmat... de fapt, mi-am mai redus din asteptari... mai ales pentru anumite persoane... si trebuie neaparat sa candidez... nu stiu cand sau cum, dar NEAPARAT!! gata, ma duc sa strang banii de campanie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu