vineri, 31 august 2012

O seara cu Woody :)

Mane,

    Cred ca in seara asta am facut o alegere buna...nu am mai fost la concert la Red Hot si i-am dat biletul lui Ione. Sunt sigur ca s-a bucurat mult mai mult decat as fi facut-o eu :)
    Nu stiu inca sigur de ce in ultimele saptamani (sau poate chiar luni :P) m-am departat usor usor de prietenii nostri... nu mai simt motivatia legaturilor... simt ca am pierdut mult din gusturile comune de la finalul liceului... de aspiratii nici nu mai zic...
    A fost o saptamana destul de obositoare si oleaca nesatisfacatoare la ultima parte a workshopului din Cehia. Credeam ca o sa mearga mai usor si ca scenariul va fi sigur gata pana acum. Insa imi dau seama ca mai am mult de invatat si foarte mult de exersat daca vreau sa spun mai mult decat o prozaica poveste.
   Asa ca aceste sentimente combinate m-au condus sa ma duc singur la film...si a fost o alegere buna. Foarte buna :) Am vazut ultimul film al lui Woody Allen, To Rome With Love. E departe de a fi cel mai bun film al sau, dar umorul si perspectiva sa satirica-pozitiva asupra vietii n-au cum sa nu-ti faca ziua implinita.
    Am avut noroc si langa mine s-a asezat un cuplu in varsta. Doamna statea langa mine si imi era frica ca o voi speria cu rasul meu...dar am fost surpris sa vad ca a ras aproape tot timpul alaturi de mine :) Domnul nu a fost asa convins de umorul "poznas" al productiei, dar m-am bucurat sa-i vad cum ies din cinema brat la brat discutand despre film cu zambetul pe buze....aaaawwww!
    In afara de film, inainte sa intru in cinema, am gasit o carte-jurnal foarte draguta a Ioanei Parvulescu. FOARTE. Am inceput s-o citesc chiar din magazin...am stat jumatate de ora in coltisorul amenajat din cadrul "Divertei" langa un chinez mic, care si el se delecta dintr-o carte cu dragoni (sau ceva de genu' :P) in timp ce probabil isi astepta parintii "expatzi" sa termine cumparaturile.
    Asa ca, a fost un final de zi solitar, dar mult mai satisfacator decat mult asteptatul concert. Poate uneori e mai bine asa... imi vine in minte ce-mi spunea o colega despre scenariul ei:
"Each man with his cave".
 
   Sper sa ai un final de saptamana frumos in "pestera" voastra!

Cu drag "cavernos",
Al tau,
Tudor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu