duminică, 29 iulie 2012

De ce Votez


   Doream demult sa scriu oleaca despre acest referendum supercalifragilistic...
Din pacate nu am multe argumente, stiu doar de ce ma duc eu sa votez si ce sperante utopice am.

    Probabil dl. Basescu in cercurile personale este o persoana interesanta, mai mult decat decenta, eleganta si capabila.
Probabil si dl. Boc si ministri sai (sau domnisoara Elena Basescu) sunt persoane la fel de bune si apreciate in viata privata.
Probabil acesti domni si doamne s-au panicat in ultimii 3 ani si aceasta frica i-a impins catre "nimic".

    Dar pe mine nu aceste lucrurile ma supara acum, pentru ca stiu ca multe din problemele Romaniei nu trebuiau rezolvate prin prerogativele prezidentiale.
Pe mine ma supara imaginea presedintelui Romaniei.
M-am saturat sa vad "cocalarisme" din partea presedintelui, m-am saturat de "ha-ha-ituri", de aroganta nefondata.
M-am saturat sa vad cum conducatorul romanilor "ia la misto" si aproape ca isi bate joc de doctori si de profesori... de tineri intreprinzatori si studenti nici nu mai zic...
M-am saturat sa vad cum presedintele promite ca isi da demisia daca "X", si cand "X" se intampla: NU O FACE.

    Eu nu ma duc sa votez "DA" pentru ca sunt de acord cu strutzo-camila democrat-liberala pe sistemul "a Volvo with a gun-rack" :)
Dimpotriva, ma duc sa votez "DA" acum pentru ca la urmatoarele alegeri anticipate sper sa am PE CINE vota...
Chit ca e de la verzi, de la ecologisti sau fac eu propria casuta in buletinul de vot cu Nicusor Dan si votez acolo.

    E o intrebare simpla. DA sau NU. Ati fost sau nu de acord cu comportamentul presedintelui din ultimii ani de zile?
Nu e nimic nelegitim in a pune aceasta intrebare... nu e vorba de comunisti, mineriade, influente absconse sau lovituri de stat.
Multi nu inteleg ca adevarata LOVITURA de stat am dat-o noi: ROMANII.
Noi, care in ultimii 22 de ani am venit la vot cu o prezenta sub 30%,
Noi, care timp de 50 de ani ne-am turnat vecinii si prietenii la Securitate,
Noi, care suntem in proportie de peste 30% turnatori,
Noi, care n-am protestat la timp nici in timpul comunistilor, nici in timpul acestei fragile democratii a ultimilor 20 de ani;
Noi, care vrem sa traim mai bine dar ne e lene sa facem o alegere, ne e lene sa propunem si sa sustinem pe cineva cum trebuie;
NOI.

    Poate va faceti timp astazi sa raspundeti si voi la intrebare...din concediile de peste granita, de la munte, mahmuri dupa concertele de aseara de la mare, din Vama sau abia iesind din cluburile din centrul vechi, luati-va 30min. din timpul pretios al acestui week-end cu cod-galben si aflati unde puteti vota si spuneti-va parerea...

    E o intrebare simpla. Si eu o sa raspund DA.
Da, vreau sa ma reprezinte cineva care sa stie sa ma minta frumos.
Da, vreau sa visez ca o sa am pe cine vota in cateva luni.
Da, vreau sa sper ca din rau mai mic in rau mai mic vom ajunge la bine.
Da, vreau sa cred ca putem mai bine decat "cocalarismul" de pana acum.
Da, vreau sa stiu ca parerea mea conteaza... cel putin pentru ego-ul meu idealist :)

Un comentariu:

  1. E ciudat cum noi romanii,avem asteptari,ne dorim sa traim mai bine,speram ca ziua in care vom avea o viata decenta,nesupusa austeritatii,se apropie si cu toate acestea,suntem atat de ....lenesi si nu facem un efort minimal in a-l " pedepsi " pe cel ce ne-a promis o schimbare in bine acum multi ani...E trist ca asteptam de la ceilalti sa rezolve,avem pretentii dar privim impasibili cum suntem mintiti ,talhariti,persiflati,badjocoriti,in timp ce o clica de parveniti,isi fac averi colosale cu "binecuvantarea" unui presedinte jucator....Revolta mea este cu atat mai mare cu cat acest individ s-a autoproclamat "presedinte jucator" si deci avea posibilitatea sa stopeze toate aceste faradelegi orientate impotriva romanilor, a continuat sa joace rol de PARAVAN profitand de buna credinta si rabdarea noastra...Am votat DA,sperand ca si conationalii mei ,in procent mult mai mare sa simta nevoia sa-l pedepseasca pe acest om care ne-a mintit...Nu ma implic de obicei in "JOCUL POLITIC" dar acum chiar sunt dezamagita,poate,suntem un popor care meritam doar un presedinte ca Basescu....Poate gresesc dar...asa popor ,asa presedinte....

    RăspundețiȘtergere