vineri, 24 decembrie 2010

Multi Anti-Eroi Eroi si niste diabet colindator

    As fi vrut sa scriu cate ceva despre ultimele animatii pe care am apucat sa le vad... una acum cateva saptamani, alta mai de curand... Despicable Me & Megamind. :) Amandoua mi s-au parut dragute, daaaar cea produsa de Universal cu Steve Carell in rolul lui Gru (Despicable Me) e oleaca mai buna... adica si Will Ferrell s-a chinuit mult si a facut ceva frumos pentru Dreamworks, daaar The Army Minions a inclinat balanta puternic :D
    As fi vrut sa scriu cate ceva (mai detaliat :P) si despre mega-super-alpha&omega-OMFG-avatarul2010-kapau productia celor de la Disney: TRON:Legacy. Si, desi l-am vazut de 2 ori (da, m-a dus Ovi... e NUMAI vina lui :D), nu pot intelege cum de are nota aia gigantica pe imdb.com... Jeff Bridges isi face treaba foarte bine, dar din pozitia lui de "supporting actor" nu are cum sa scape filmul de evidentele probleme epice slash wtf is going on slash am adormit si m-am trezit si cred ca o sa adorm la loc slash chestii random post-hippie slash alte alea alea. Daaar (din nou!:P) daca va plac SF-uri fara prea multe argumentari si "complexitati", mergeti frumos la IMAX sa va bucurati de spectacolul vizual si AUDITIV (Daft Punk la platane :D).

    As fi vrut sa mai scriu si de altele (sau macar sa fiu mai organizat si "logic" in argumentarile mele), dar in ultimele saptamani s-au acumulat atatea probleme si ghinioane si stres si dchusdhaisciosadw9cniuvhiadsh incat nu mai conteaza...
     Mie imi plac sarbatorile si, de obicei, incerc sa ma "integrez" in spiritul specific...colinde, cadouri, zambete, free-hugs :P, daaar pur si simplu anul asta fac diabet... nu mai pot... totul e fara gust... exact cum spuneam intr-un post acum cateva luni in urma, nimic nu a reusit sa ma mai bucure... am ramas fara motivatii de "trezit de dimineata"... sau poate, in contextul asta complicat, am, de fapt, motive, dar devin mecanice, mai mult sau mai putin altruiste, mai mult sau mai putin deus-ex-machina.

    Am facut bradul la birou... ne-am strans si am mai palavragit... am mimat cate ceva si am vizionat ceva meciuri de Starcraft 2... am iesit cu "baietii" cateva ore ieri... am cumparat cateva cadouri... culcat foarte tarziu, trezit devreme... multa lume in jur de obicei, dar fiecare cu alte probleme pe cap... fiecare cu ale lui... poate nu "empatizez" eu cum trebuie, dar cantitatea de ipocrizie m-a facut sa ma simt destul de retras.
    Stiu ca fiecare incearca sa fie cat mai ok si alea alea, dar imi dau seama ca, la finalul zilei, I'm back to square 0... La cate probleme au fiecare, cine mai e cu adevarat interesat de persoana de langa?! Suntem politicosi, prietenosi, afectiosi, "amabilituosi", insa fiecare cu "his own nothing box" :).
   
    Poate sunt eu prea critic, dar e prea greu sa nu fiu...
Sa terminam cu ceva sweet care sper sa va motiveze sa "cumparati" dvd-ul: Papoy & Sooo Fluffy :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu