vineri, 31 decembrie 2010

Blocat in Cosciug si ceva de final de an :)

    Este ora 2 si in cateva ore se incheie un an foarte incarcat pentru mine... Nu stiu cum a fost 2010 pentru altii, dar pentru mine fu destul de nasol... nu e vorba aici de dezamagiri sau regrete sau alte alea alea, ci pur si simplu o gramada de probleme, de lucruri care s-au stricat, de afaceri care n-au mers cum trebuie, de prieteni care s-au departat si de oameni pe care i-am pierdut...

     Zilele trecute am reusit sa vad un film destul de "special" :D
Ideea e simpla: 1ora jumate, 1 tip ingropat de viu. DA, numai un tip, intr-un cosciug, o ora si jumatate.
Eu nu sunt sunt un mare fan al acestui de gen de "chestii concentrate", daaaaar vi-l recomand cu draga inima si pot spune ca se apropie foarte mult de performanta din 2002 a lui "Phone Booth". In cazul de fata, Ryan Reynolds (Chaos Theory, The Proposal, Van Wilder si, in curand, Green Lantern :D) centreaza, da cu capul, da gol, apara si apoi mai da un gol.
    BURIED este captivant din primele minute si este incredibil cum timp de ora si jumatate nu iti pierzi interesul, ba din contra: you will be blown-away and BURIED! De la miscari de camera, la lumina, la montaj, la structura epica, la mesaje si idei (unele subtile, altele poate mai mult sau mai putin patetice :P) frumos jucate, totul se imbina foarte frumos si te conduce spre un final "epic" prin continut, nu forma.
   Asa ca, daca vreti sa vedeti ceva interesant de Revelion, si nu aveti chef de chestii siropoase, BURIED este o alegere care va va marca noaptea.

     Azi, in timp ce ma simteam din ce in ce mai rau si capul imi exploda de fiecare data cand ma miscam, m-am gandit la toate cate s-au intamplat in ultima perioada... si am vrut sa le scriu... sa nu le uit... se poate si mai rau, dar, pana acum pentru mine, au fost mai multe decat am putut suporta. Si am adormit cu gandurile astea si, spre surprinderea mea, am visat ceva dragut...
    V-am visat pe toti, ma plimbam prin centrul vechi si la fiecare pas dadeam de prieteni, amici, de fosti colegi pe care nu i-am mai vazut de ani de zile, de profesori, de oameni pe care speram ca o sa-i intalnesc la un moment dat... si erati toti acolo... si era o atmosfera placuta, Christmas like... fiecare avea treaba, fiecare cu ceva important de facut, dar bucurosi sa ne vedem... trecutul, prezentul si viitorul la un loc...
    La final, l-am vazut si pe tata... era destul de preocupat cu un spectacol care avea loc acolo... am incercat sa-i vorbesc, dar nu ma recunostea, nu avea timp... si m-am trezit. :)

     Asa ca am zis ca mai bine scriu de lucrurile si momentele frumoase de anul acesta... au fost cateva... dar multe au fost fugare, prea scurte... sau altele au fost facute partial si poate se vor finaliza cu bine la anu... Anul viitor nu are cum sa nu fie mai bine :)

    Sper sa aveti o petrecere frumoasa diseara! Sa va bucurati de lucrurile "marunte" si sa ignorati ce va deranjeaza... Niciodata nu o sa fie "perfect", dar poate fi "foarte frumos" din perspectiva optima :D
    Sper ca Catalina sa fie party-animal la munte cu colegii, sper ca Nicole sa se simta bine cu "her sexy-macho dentist", sper ca Sandra nu o sa mai planga de Revelionul asta si sa se bucure cu adevarat de ceea ce are langa ea, sper ca Alex si Anca sa aibe o seara romantica undeva in jurul Senei (d-aia asa de diabet sentimental + mancare buna & multa :P), sper ca Iulia sa aibe o noapte frumoasa si sa apuce sa stea macar un pic cu cine isi doreste, sper ca Gogu sa deschida sampania pe partie si sa le ude oleaca pe "the sexy-sisters" :P, sper sa fie super-party la Petrutz cu Radu si cu toti cei nenumarati Alecshi :), sper ca Flavius sa nu mai vorbeasca 3 ore la telefon, sper ca Botea sa nu fie suparat de dezordinea pe care o vom provoca toti cei peste 3 oameni care vom popula mansarda lui :D, sper sa fie bine acasa si sa adormim cu ceva sperante si ganduri pozitive pentru anul viitor.
    Mai sunt multi altii la care ma gandesc (unii, si unele :P, pe care ii cunosc de curand), daaaar nu vreau sa devin un "stalker" si ma voi opri aici.

   Cam atat... am o melodie care ma obsedeaza in ultimele zile... de la Ovi :) ... si are si un videoclip pe masura... e oleaca cam trista poate, dar e cu final deschis :D



  

Un comentariu:

  1. cum dupa fiecare furtuna rasare soarele sper ca atunci cand o sa apara sa fie orbitor de frumos si de bine! asa e viata.... in ultimul timp ma trezesc spunand asta de multe ori ca o resemnare, but what can we do?
    stay away from the chips!
    all my love,
    iulia (care a apucat sa stea un pic cu cine isi doreste:) )

    RăspundețiȘtergere