miercuri, 1 decembrie 2010

Intra in GOL ... cu febra musculara si festivaluri

3 short words

    Dupa cum ma stiti nu sunt mare fan de filme experimentale :) Daaar, in seara asta, pentru ca filmul romantic la care doream sa ne uitam "s-a f STELUTZA STELUTZA ut", am inceput sa ne uitam la Enter The Void... Petrut si Ovi mi l-au recomandat cu draga inima, insa gusturile lor intr-un asemenea context sunt foarte subiective :D... Tinand cont ca ultimul film am lui Gaspar Noe, Irreversible, fu tare fain pentru mine (alaturi de altele gen The Dreamers) si ca productia e foarte controversata, am zis ca merita sa incercam. ... Sau poate doar ma gandeam ca o s-o vad inca o data pe Monica Bellucci goala... yessss, moving swiftly along...
     Filmul tine 2h40min...DA, 2 ORE SI 40 DE MINUTE si, incredibil :P, NU am adormit... poate pentru ca mai schimbam cate o vorba cu Anca si Ana (si spre final cu Alex "Angajatul Lunii" Dobre si Botea, care au ajuns cu intarziere). Sooo BIG PLUS.
      De asemenea multe, FOARTE multe, secvente de sex si ceva momente de violenta RANDOM. Sexualitate explicita --> DOUBLE the plus. TRIPLE the Excitement.
      Pe langa sex si alea alea, vizual filmul este O BOMBA!!! Trebuie neaparat vazut la cinema sau pe o plasma mare (full HD :P) pentru a va bucura de intreaga imaginatie a regizorului si de creativitatea directorului de imagine. Sa nu va prind ca va uitati la el pe laptop sau tv --> CINEMA!
      Da, se putea poate putin mai scurt (gen 2 ore gen... MAXIM) ... da, putea sa fie putin mai repetitiv... da, putea sa mai adauge putine elemente epice... dar, e un film "d'Auteur" si cel putin se ridica la asteptarile mele. Deeeci, de vazut! Si daca vreti neaparat un motiv puternic ganditi-va la asta:
REGIZOR SUD-AMERICAN + TOKYO + MULT SEX + TIPE MISTO + DROGURI = worth seeing.

    Altfel nimic prea special... am o febra musculara intensa... I am sooo lame :) ... si am reusit sa trimit scurt-metrajul de licenta la 11 festivaluri... pana acum :D In total as vrea sa-l trimit in vreo 20 de locuri... si daca intra in selectie la 3-4 dintre ele ar fi interesant. Dar nu-mi fac sperante false :P
     O chestie funny mi-a scris tipul de la festivalul din Beijing cand i-am cerut niste detalii despre livrare:
Beijing is a great city welcoming of all sorts of works, provided they do not upset the safety and harmony of the glorious workers' society.
 Pur si simplu radeam ca prostu' la filmare in timp ce citeam e-mail-ul si Gogu se uita nedumerit la mine. :D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu