duminică, 20 martie 2011

Ceva EPIC in 3D si o seara cu multe "goluri" :P

     Sunt cateva lucruri sigure:
ma doare capul,
Andreas sforaie,
ma sperie posterele cu Hanna Montana,
usa de la baia lui Radu se deschide cu greu :P,
am facut clatite bune (Bine, Lore!!),
Jackass 3D e EPIC :D
ahh si nu e bine sa dormi in chiloti si camasa... data viitoare iau pijama :))

     Altele sunt putin mai neclare:
"eu nu stiu, da' io cred ca" era sa daram barul lui Radu,
nu e bine sa iti pui in cap ca trebuie "sa termini sticla aia",
am injurat cam mult (nu ca asta n-ar fi fun, daaaar :D),
stiu ca la un moment dat au fost multe pupaturi... mult "bromance" asa :),
Ana a facut multe "skip-uri" aseara,
la un moment dat era mai putina lume... weird :)))

   Revenind la "cinefilul" din mine: JACKASS 3D garanteaza o seara reusita... daca l-am fi vazut si 3D probabil am fi vomat si noi cu pofta si am fi ras cu lacrimi in acelasi timp. Baietii au imbatranit... 10 ani... par alb... copii... dar sunt si mai funny si fac chestii si mai stupide si se bucura de viata. Deci: DE VAZUT!!

   Vroiam sa mai scriu ceva... ceva cu timpul care trece si ne maturizam si alea alea si schimbari si plm... dar mi-am dat seama ca suntem aproape la fel si acum 7 ani... still geeky, still not just "p**a, p*z*a, cur, c***e", still filozofam in bucatarie, still together... nu am fost toti aseara... e poate mai complicat sa ne strangem cu totii acum, dar se intampla si e frumos. :)
   Si pentru restul din U.K. sau din State sau pe unde otzi fi acum :* :* :*

Un comentariu: