marți, 30 noiembrie 2010

Inca 1 luna, cateva pierderi si cateva seriale bune

     Nu stiu cum ati crescut voi, dar eu nu am fost crescut sa pierd. Nu zic ca e bine sau rau... 10 era ceva obisnuit...de bun simt asa :P... 9 deja incepeau problemele... 8? poftim? ce sa faci tu, mah?
    Si felul acesta de a privi lucrurile e ok. E constructiv, dar e foarte greu de suportat.

    Azi am inceput sa adaug rosii si ceapa si fasole verde in dieata... big improvement :D pe langa pui, masline, branza, salata & ardei... a trecut o luna... inca una and that's that. Daca ma tin si de un program de exercitii regulat, poate chiar iese ceva interesant... ar trebui... cel putin aici nu prea pot da gres.

     Nu vroiam sa mai scriu azi... mi-e sila intr-un fel de mine... nu neaparat in sensul peiorativ, ci pur si simplu cel in care nu sunt multumit. Am pierdut prea mult din ce-am jucat in ultima vreme... nici una, nici alta n-au iesit. Nu sunt obisnuit sa nu castig... asta nu inseamna ca nu stiu sa pierd. Am pierdut de multe ori si voi mai pierde, dar nu asa... nu atat de independent de puterile mele.
     Trebuie sa am rabdare. Multa rabdare. Sa nu pierd momentele urmatoare. Incet incet.

     Ovidiu mi-a trimis o lista a multora dintre "cognitive biases" umane. Nu stiu cum sa traduc exact... probabil "prejudecati cognitive". Incepi si citesti lista aia lunga si te sperii de cate probleme iti dai seama ca ai. :D Niiiiice!
Bine ca mai am cateva episoade din The Big Bang Theory :P ... si Dexter si Boardwalk... si House si Stargate :))))
     You're making a fool of yourself. Handle your shit, Tudor! :)

Un comentariu:

  1. Sa stii ca asta chiar e o problema... si eu am asta. Not being used to failure is a big problem.

    Am vazut asta si la luptatori in UFC, multi sunt atat de buni incat nu se antreneaza bine pentru situatii in care se afla in dezavantaj.

    You get used to it :)

    Despre cognitive biases, sunteti pe langa si tu si Ovi, conceptul nu se refera la ce credeti voi. V-am explicat altundeva ;)

    RăspundețiȘtergere