marți, 25 ianuarie 2011

Program 25-30 ianuarie 2011

    Pentru ca la cinema nu prea e nimic interesant (adica ultimul film cu Nicolas Cage si o vrajitoare e putin cam mult pentru inteligenta mea :P), am zis ca saptamana asta poate incercam ceva teatru pentru a reveni cu zambetul pe buze la filmele proaste de la cinema sau orice altceva. :D

Marti - 19:00 - Bulandra, Sala Toma Caragiu (Icoanei)
IVANOV - ultimul spectacol al lui Andrei Serban, super distributie si super avanpremiera pentru "cunoscatori"

Miercuri - 19:00 - IVANOV ... asta daca nu reusim sa intram marti :P
saaaaauuu mergem si vedem la juma' de pret ultimul film cu Nicolas Cage...21:30 H.Multiplex, Vitan

Joi - 19:00 - Teatru Mic
SEX ON THE BICI - ultimul spectacol al lui Nona Ciobanu

Vineri - 19:00 - Opereta (TNB)
ROMEO SI JULIETA - eu cred ca o sa fie ceva interesant...adica oamenii canta, cat de rau poate sa fie?? :P
Siiii premiera: 
THE GREEN HORNET....probabil dupa 22:00 la H. Multiplex Vitan. AWESOME superhero movie... s-ar putea sa nu fie cine stie ce... asa ca probabil o sa mergem miercuri, daaaar am zis sa-l trec pe lista.

Sambata - 19:00 - Bulandra, Sala Izvor
SORRY - unul din spectacolele lui Kordonskiy pe care n-am apucat sa-l vad pana acum... nu cred ca ma va dezamagi... sau cel putin sper. :)

Duminica - 19:00 - Opereta (TNB)
ROYAL FASHION - un spectacol foarte frumos de dans, miscare scenica si pantomima de Dan Puric. O sa revad cu mare placere. :D

Cam atat. Who's in?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu