duminică, 16 ianuarie 2011

Un turist, mult par blond, niste minimalism australian si ceva cu dragoste

     Ultimele 2 saptamani au fost foarte incarcate... foarte... ieri am picat la ora 8 (seara :P)... si m-am trezit 8 si ceva. Work again... daaaar sa speram ca o sa apara rezultate si alte alea alea.
Am vazut ieri un episod foarte dragut din "Lie to Me" (care este AWESOME, dar il voi "comenta" separat), care m-a pus oleaca pe ganduri...si am dupa niste "judecati" intense ajunsei eu la niste concluzii... daaaar mai tarziu oleaca :)

     Sambata trecuta am mers cu sperante mediocre la unul din ultimele "filme-senzatie" americane (nu stiu daca am tradus incredibil de prost sintagma americana care o aveam in cap :P). Desi Johhny Depp si Angelina Jolie fac tot ce pot ei mai bine, filmul ramane la fel de mediocru ca sperantele mele dinainte de a-l vedea.
     Regizorul, von Donnersmarck, nu a reusit sa-si depaseasca performanta de acum 4 ani (poate nici nu a vrut)... Das Leben der Anderen... SUPER film. Oscar pt.cel mai bun film strain. O imagine incredibila a comunismului german....
     The Tourist este un film fooooarte light... cinematografia este superba...locatiile, decorul si costumele la fel... de vazut cu doamnele si domnisoarele dupa o saptamana grea :)

     Miercuri (ca dehh, ni se pare ca reusim sa economisim ceva :P) am vazut TANGLED... Rapunzel rebranded by Disney :D ... Dupa cum stiti toata lumea a vorbit NUMAI de bine despre animatia asta... gen 8.1 pe imdb...gen... GEN!!!! Asa ca asteptarile au fost destul de ridicate... siiii....siiii....siiiiiiiiiiiiiiiii
Da... eu nu am fost asa de multumit... probabil daca venea fara sperante mari, mi se pare super ok... si acum mi se pare ok si dragut si sweet si alea alea, dar in nici un caz de 8.1... de 7 poate :D (si cam asta a fost si nota data de critici). Mie Bolt (sau Meet the Robinsons...la care am ras de m-am spart), facute de aceiasi regizori, mi s-au parut mai misto... poate ca sunt eu baiat prost si imi plac mai mult chestiile gri sau nuantele, dar in cazul de fata totul e prea alb-si-negru... Desi se incearca o nuantare, aceasta este atat de tipizata si para-facuta inca tot alb-negru ramane.
      Asa ca eu inca astept un Lion King sau un Finding Nemo... dar mai trebuie sa mai astept cativa ani... se pare ca aprox. o data la 10 ani apare ceva cu totul special :D. Pana atunci, mergeti si vedeti Tangled. Cu prietenii, cu prietenele, si in special cu copii sau fratii mai mici. O sa fie o seara frumoasa.

     Surpriza saptamanii fu Animal Kingdom. Nominalizat la Globurile de Aur, castigator la Sundance si pe la alte festivaluri... ce mai: EPIC! Un "epic" simplu, minimalist, bine structurat, frumos jucat si filmat, cu un mesaj puternic si o coloana sonora care "te baga in stare". Povestea unei familii de hoti din Australia este stilistic surprinsa extraordinar si siiii... Nu pot sa formulez prea multe argumente "pro" coerente acum, dar pot sa va zic ca merita vazut.

              Now to personal stuff :P
   Eu nu cred in "suflete-pereche"... cred ca te poti indragosti de multe ori in viata...si, de fiecare data, este la fel de bine si de frumos si alea alea si roz si frumos... si asta le-am spus si celor pe care le-am iubit (iubesc :P)... Ceea ce nu a fost foarte bine "gandit" din parte mea uneori :D, daaaar am zis ca fiu sincer pana la capat.
   Insa ceea ce am realizat ieri este ca NU este de fiecare data la fel... de cele mai multe ori e "o chestie" care evolueaza, care se dezvolta in timp... insa din cand in cand e "chimie". Si aici nu e vorba de "la prima vedere", pentru ca poti cunoaste pe cineva de mult timp si de abia apoi "sa se intample"... se ard multe etape intr-un timp scurt, nu ai nevoie sa probezi "increderea", nu exista indoieli... e biologic, chimic...dintr-odata.
     Indiferent cum incepe, din pacate, finalul e la fel... dubii, nesiguranta, frica, dezamagiri.
     Imi e dor de "chimie"... de flacara de magneziu... si de tot ce vine cu ea...si certuri si nervi si bucurii si alte alea alea... si ma abtin foarte greu... trebuie sa am rabdare...

     In ultimele zile (de fapt cam tot timpu :P) ajung destul de tarziu acasa... si imi verific telefonul... nici un apel pierdut, nici un mesaj... Nimeni nu ma mai suna ingrijorat de ceea ce fac sau unde sunt sau la ce ora ajung acasa...
     Ma duc sa caut niste magneziu :)

Un comentariu:

  1. Yes, I agree with the chemistry thing. Totally totally agree. Uneori asa e si e fain. Eu sper ca finalul sa nu fie intotdeauna la fel ca asta n-ar fi bine deloc :))

    Eh hai ca a fost si Up which was just mind-blowingly awesome. Pixar in general tends to make really really good animation features.

    Magneziu is good.

    RăspundețiȘtergere