luni, 24 ianuarie 2011

Un Discurs, niste dragoste tragica, o carte subconstienta si altele

     Vroiam sa vorbesc cam despre ce-am vazut in ultima perioada, daaaar s-au acumulat prea multe si unele chiar nu merita mare atentie :D

      The Dilemma --> Are momente ok...si unele (adica UNUL) foarte funny... dar, desi prostia mea ma uimeste uneori, nu am inteles conflictul interior "dostoievskian" care conduce eroul in actiunile sale...gen: NU. Adica un tip nu stie daca sa-i spuna prietenului sau cel mai bun ca sotia acestuia il inseala... Stiu ca poate parea complicat si un subiect care merita discutat (mai ales daca faci un film care costa 70 mil. $. DA! 70 MILIOANE DE DOLARI...si NU, nu si-au scos banii.... adica jumatate nu se pune :D), daaaar in felul in care a fost facut chiar nu mi s-a parut ca problema a merita atentia mea pentru 1h30min... bine ca mai aparea Jennifer Connelly din cand in cand :)
     Stone --> Tot jumatate din cat au cheltuit au reusit sa scoata cu el... dar, cel putin au cheltuit mai putin 22 mil. $... si tinand cont ca e p-acolo un de Niro si un Edward Norton (Milla Jovovich NU se pune, pentru ca este MULT PREA SLABA fizic...de jucat joaca chiar decent :P). Din pacate, tot nu a reusit sa ma impresioneze... da: am adormit... nimic nou :P
     The King's Speech --> Foarte Frumos. Aveam asteptari ridicate si s-a ridicat chiar un pic peste ele. Un concept regizoral dragut, decupat oleaca "modern" si si siii nu mai pot sa ma concentrez prea mult pentru ca angajatul lunii a dat drumul la Akon in fundal :))))

    Surpriza saptamanii mi-au facut-o printul persiei  si tipa care lucreaza pentru diavolul care se imbraca de la Prada ---> LOVE AND OTHER DRUGS mi-a depasit cu MULT asteptarile... Sincer acestea erau destul de joase, soooo it was pretty easy, but still :D. Se aseamana cu unul dintre filmele mele preferate, 50 First Dates (nu stiu cat de multe spune asta despre mine, daaar continuam :P).
     Este o poveste de dragoste cu multe elemente tragice, dar povestita cu foarte mult umor si cu o perspectiva "realist-optimista" asupra vietii. Ceea ce mie imi place foarte mult.
     E foarte greu sa faci oamenii sa rada cu lacrimi si apoi chiar sa planga si apoi sa rada din nou, si acest film reuseste. Deci nu va spun mai multe ca sa nu stric surpriza : DE VAZUT. 

    In ultimele saptamani am apucat sa merg mai des cu metroul... ceea ce a fost foarte bine pentru ca am reusit sa termin inca o carte fabuloasa de Malcolm Gladwell : BLINK. Find it. Buy it. Read it.
    O sa va schimbe total perpectiva asupra modului in care ganditi si luati decizii. :D
Nu este o carte motivationala (de genu': Cum sa atingi fericirea, ba boule depresiv care esti si nu lucrezi destul de mult" :P), ci un studiu psiho-social al subconstientului uman. AWESOME!! Geeky, but AWESooooME!!!!
     Multe povesti si exemple foarte frumoase care mai mult ca sigur va vor ajuta pe viitor.

     Alte chestii personale... MULTE... si d-alea si d-alalalte (nu stiu daca am scris corect ultimul cuvant :P).
Insa, cert este ca voi incepe sa dau consultatii psihologice... gratuite, in limita timpului meu liber :D
Ofer locatie centrala, bauturi racoritoare, multa toleranta si rabdare si din cand in cand solutii (sau cel putin ironii motivationale :P).

    Pentru incheiere, Love and other alea alea m-a dus cu gandul la o secventa din alt film foarte "sweeeet" care mi-a marcat adolescenta cinefila. Here it is... ( btw, Robin a luat Oscar pentru secventele astea :D).



Have a good one!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu