luni, 25 octombrie 2010

Baietii de Aur si The Heartbreaker

    Sambata a fost o zi "tumultuoasa" :P

    Cu chiu cu vai, am ajuns la "Baietii de Aur" la Teatrul Mic... i-am convins si pe Nicole & Andrei, si Botea & Ana sa vina si ei... deh, sa nu fiu singur :)

    Fu premiera in toata regula... actori cunoscuti (cred...), directori, oameni de afaceri, pipitze, batranei fara treaba, multi fumatori inraiti cu vocea grunjoasa, TVR Cultural etc. :D
Siii incepe piesa... din primele minute ne-am dat seama k filmul a fost mai bun... gen :) ... insa nu am adormit (ceea ce e MARE lucru pt. mine :P)
     Spectacolul este insipirat dupa The Sunshine Boys (1975)...un film foarte apreciat, ce fu nominalizat la cateva Oscar-uri si chiar castiga unul.
     Anyway... revenind la Baietii de Aur... totul merge bine... replicile sunt ok... actorii sunt ok... decorul e chiar frumos... numai k regia cam lipseste... adik extra-textul, jocul cu decorul si creativitatea din afara dialogului sunt foarte SCAZUTE. Acest lucru nu e chiar asa de rau... insa piesa tine aproape 3 ore... si la 3 ore AI NEVOIE de multe efecte regizorale comice in afara scenariului...
     Condurache si Dinvale joaca frumos, dand savoare multa personajelor. Un rol frumos are si Liliana Pana...insa destul de scurt.
     Cam atat ca devin prea critic :)

    Dupa teatru am primit o shaorma frumoasa de la Botea ( Genin cu mult sos :D) si ne-am uitat la The Heartbreaker ( L'arnacoeur 2010).
     Filmul fu EXTRAORDINAR de OK pentru o seara de sambata dupa o piesa lunga si fara regie :D
Joaca Romain Duris (care ne-am dat noi seama k seamana cam mult cu Flavius :P) si Vanessa Paradis (da, sotia lui Johnny Depp) fac show-ul... gaguri bune, personaje secunda frumoase,structura epica clasica, sii..siii... se petrece in MONTE CARLO. sii... sii.. daca regia e ok, IMAGINEA filmului e SUPERBA :D ... e atat de glamour incat zici k e o reclama de la cap la coada. Operator a fost Thierry Arbogast (cel care a lucrat la multe filme cu Luc Besson, printre care Leon, The Fifth Element, Nikita etc.)

     In concluzie... de vazut neaparat The Heartbreaker (soft-core nice thingy... gen Hors de Prix din 2006 :P) si, daca aveti rabdare si energie pozitiva :D, Baietii de Aur.

2 comentarii:

  1. eu la piesa am adormit la un moment dat...but then again, eu sper ca a fost din cauza faptului ca am imbatranit si mi-a scazut metabolismul. mmm...yeah.

    RăspundețiȘtergere
  2. piesa aia chiar a fost groaznica...

    RăspundețiȘtergere