miercuri, 27 octombrie 2010

Millennium 2 si AZI

    Azi nu s-a dat House... s-a amanat 2 saptamani... n-am apucat sa vad nici Dexter... am vazut a doua parte din trilogia Millenium, Fata care se juca cu focul (2009). Foarte ok. La fel de dragut ca primul.
    Azi totul a fost mai lent decat ma asteptam... si, paradoxal, m-am simtit destul de prost (in sensul de dobitoc :P) pentru ca imi pare ca nu fac destule si ca totul trece atat de repede pe langa mine si eu nu ma sinchisesc sa prind trenul.
    Azi mi s-a facut dor ceea ce visam acum vreo 2 ani... nu ca m-am schimbat sau ceva :P, dar ceea ce speram sa se intample (atat in viitorul apropiat, cat si cel indepartat) s-a schimbat enorm... si imi e dor de gandurile de atunci. 
    Azi nu-mi dau seama daca regret sau nu ce-am facut in acesti ultimi 2 ani, dar cu siguranta lucrurile nu au mers deloc cum credeam. Si totusi sper... sper ca la un moment dat ceea ce visam atunci nu neaparat sa se intample, cat sa visez din nou. 
    Azi sa speri e mare lucru... mai ales cand tu te misti incet si lumea mult prea repede. In anumite aspecte sunt atat de prost si naiv incat ma uimesc... si totusi nu ma schimb... pentru ca daca ma schimb nu o sa apuc niciodata sa mai visez ce visam.
     Poate maine, poate vineri, poate in 2 ani, poate o sa fie ok... o sa visam din nou impreuna.

2 comentarii:

  1. Nu regreta, invata din trecut si mergi mai departe. Keep hoping, but also plan.

    Despre ce vise vorbesti?

    Cred ca incerci sa faci prea multe (ca si mine). Ar fi bine sa te opresti sa te gandesti la ce e mai important pt tine, sa-ti faci niste prioritati si sa gasesti puterea de a NU FACE anumite lucruri pt ca pur si simplu nu le poti face pe toate.

    Si sa-ti acorzi mai mult timp pt tine... daca nu ai grija si de tine, maine vei putea face mult mai putine iar poimaine s-ar putea sa nu mai poti face nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex, nu regret... nu sunt vise complicate :)
    Nu visam sa fac un lung metraj si sa intru la nu stiu master in state :P
    Sunt chestii mai personale... "prioritizate"... si care de multe ori se intampla sa nu tina direct de mine... chiar si cele mai "profesionale" au in grad mare de labilitate provenit din exterior.
    O sa ma stradui mai bine sa NU le fac pe toate :P... din pacate cred k inconstient le evit/aman uneori pe alea importante si ma bag in alte chestii.
    Ehh, o sa vedem. De schimbat nu am cum sa ma schimb sa fiu mai eficient :). Dar sunt sigur ca o sa fie bine. Incet, dar bine :)

    RăspundețiȘtergere