luni, 25 octombrie 2010

Livida de Visini... a lui Alexa.

      Duminica am reusit sa ajung la TNB... au venit si Ana si Anca :D si am dat si de fost colegi de la actorie prin sala... Eu am zis ca mergem la Livada de Visini... am ajuns la o Livada de Visini...dar e lui Felix Alexa :).
Nu stiu cum reusesc eu, dar in ultima vreme nimeresc numai la spectacole foarte lungi... in cazul de fata 2h40min... ceea ce nu e mult pentru Cehov, insa, in cazul de fata, ENORM.

     Decorul fu interesant... si muzica la fel (amandoua foarte asemanatoare cu cele din Sinucigasul...tot de Felix Alexa :P). Ceea ce fu bine e ca NU s-a tipat la fel de mult ca in Sinucigasul... ceea ce fu rau... WOW e o lista atat de lunga...poate exagerez eu... insa anumite lucruri erau greu de suportat.
      Vom incepe cu actrita principala... Maia Morgenstern. Nu neg calitatile ei actoricesti... insa in aceasta piesa a fost atat de TEATRALA incat atat eu, cat si colegul din fata :P, nu puteam privi spre scena cand aparea ea. Pacat... ceilalti actori au fost ok (mai ales in comparatie cu Maia :P)... mare pacat.
      De regie ce pot spune... multe momente au fost de genul: UITE CE POT FACE EU CA MARE REGIZOR CARE SUNT EU CARE ESTE. Desi poate spectaculoase vizual, multe erau false si mecanice pentru ca nu respectau o anumita cauzalitate/motivatie/context... ehh...oricum mai bine decat in Sinucigasul :P
      Cei care m-au facut sa raman au fost Mircea Albulescu si Marius Manole. Sunt buni. FOARTE BUNI. Rolurile sunt bine conturate si savuroase, si sunt singurii care au "reactii" reale-cauzale la ceea ce se intampla pe scena...restul sunt "hai s-o vad daca o nimeresc p-asta".

       S-ar putea sa fiu eu prea critic...prea rautacios... prea subiectiv... poate ma asteptam eu la ceva mai "Kordonskiy" (Unchiul Vanea, Casatoria & Inima de Caine).
      De aplaudat s-a aplaudat... sala a fost plina... borcanele cu visine multe (144...Ana le-a numarat... 24x6 :P) ... daca vreti o piesa "mondena" mergeti s-o vedeti... daca vreti Cehov, cititi piesa. :)

4 comentarii: