sâmbătă, 23 octombrie 2010

Camerista & RED

Din motive de haos cultural, Cum Iubeste Cealalta Jumatate, nu s-a jucat la Teatrul Mic ieri....
Asa ca am alergat cu Ovi sa prindem ceva interesant la Odeon... era ceva cu acordeoane si muzica etnica si d-astea de am parte saptamanal :P
Asa ca am "alergat" din nou pana la TNB... in sala mare alt mare spectacol de muzica si dans international...

In final am intrat in sala Atelier... la CAMERISTA... un monolog de 1h20min.
Doamna Florina Cercel a facut tot ceea ce i-a stat in putinta si a iesit ceva interesant...
Asta nu inseamna ca nu am adormit timp de vreun sfert de ora si Ovi m-a trezit cand sforaiam prea tare.
Problema piesei nu este actoria sau decorul sau muzica... ci TEXTUL in sine. E o poveste simpla, melodramatica, care nu iti aduce nimic nou si nici nu are o structura epica extraordinara...dehh, teatru :P
Din pacate, regia nu a adus multe peste text... si astfel, daca nu erai o doamna in varsta cu lacrimi in ochi si empatizand hiperbolic cu eroina, ajungeai sa fii trezit de coatele ascutite ale lui Ovi, care dorea sa imparta cu cineva ideile sale despre prostia personajul de pe scena.

Dupa piesa, am luat-o si pe Cata ( si apoi si pe Alex...care era W.O.W.! :)) ) si am "fugit" sa prindem RED...
Planul initial era Cinema Pro la 21:30... dar n-am gasit parcare si eram in intarziere si am decis sa mergem la H. Multiplex in Vitan la 22:30... am ajuns, am parcat frumos, am urcat cu liftul, am cumparat bilete... din pacate nu la 22:30, ci la 23:30...pt. k eu nu retinusem bine ora... :|

Anyway :P, am jucat bowling, tanky-tanky, brum-brum si ice-hockey si.... am ajuns si la RED.
Well... fu frumos. Adik ne-am simtit bine, fu explozii, fu impuscaturi, fu batai si sange, fu ceva romantic... ce mai: ceva deosebit :))
Din pacate nu a excelat in nici un punct... probabil dak nu o vedeam pe Helen Mirren tragand cu TUNUL, sau pe Malkovich sarind din boscheti si pe Morgan Freeman impersonand un general rebel din Africa de Sud, ar fi fost mult mai slab...  insa, cu ajutorul actorilor, it PAID OFF.

La finalul noptii, (nici noi, nici Cata) nu am mai ajuns in Silver Church sau in Expirat pentru a ne intalni cu colegele sexy ale lui Cata :P.
Daaaar, data viitoare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu