sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Adolescenti barfitori, o saptamana rapida si inca nici un semn

    E sambata si trebuie sa stau acasa toata ziua... singur... nu intrebati de ce... pur si simplu "Trebuie"... si nici macar nu-mi place sa ma joc pe Xbox...
    Saptamana a trecut foarte repede... prea repede. Miercuri am incercat sa ajung la "Despre Alte Mame". daaar SUPRIZA filmul fusese ANULAT pentru seara respectiva... si am aflat asta dupa ce am stat la o coada de 25 min... asa ca o sa merg miercurea viitoare si la "Despre Alte Mame", si la "Medalia de Onoare", ca sa am asa ... o miercure pe cinste. Fie o sa dorm foarte bine, fie o sa omor pe cineva dupa proiectii :D
  
    Ieri am mers mai multi la Easy A. A fost o alegere FOARTE buna :) Filmul este o super-comedie cu adolescenti si probleme lor mai mult sau mai putin sexuale, mai mult sau mai putin sociale si de "integrare", mai mult sau mai putin de gasire a propriei "personalitati" si a valorilor adevarate. Are multe momente de ironie si satira, si multe personaje secundare superbe (cum sunt parintii eroinei, Stanley Tucci & Patricia Clarkson). Si adolescenta noastra principala e super sweet :D, Emma Stone. O stiti probabil din Zombieland sau Superbad :D
    Regizorul nu este inca foarte cunoscut, dar a facut o treaba foarte buna si am ras de radeau cei din sala de rasul meu :) Probabil si urmatorul sau film, Friends with Benefits o sa fie mai mult decat ok (mai ales dupa ce am vazut the sexy trailer :P).
     Concluzia: daca va plac filmele cu tineri (liceeni :P) cu probleme de personalitate si alte alea alea, si daca aveti un umor "deschis", mergeti la cinema si vedeti-l!

    Dupa film, am mers intrat cu Nicole si Iulia la concertul celor de Suie Paparude din Laptarie. :) Baietii au fost misto, si spre surprinderea mea stiam mai multe piese d-ale lor decat imi imaginam :P
     Desi stiam ca sunt putin "mai in varsta", tot m-am mirat putin la inceput... ca sa nu mai zic de numarul mare de persoane peste 35-40 ani de la concert...gen... care au si plecat oleaca mai devreme...dehh, unii aveau de lucru a doua zi :D Insa cel mai mult m-a speriat numarul mare ce "cefosi" cu lanturi groase la gat. :| Nu am nimic cu ei, dar totusi... adica... gen... nu conteaza :D
    Una dintre partile negative pe care le-am observat la multe dintre concertele mai "indie" e SUPER-PROASTA AERISIRE a cluburilor. Nu mai suport atat fum de tigara. Pur si simplu de la un punct in colo nu mai poti respira... inteleg nevoia de a fuma... in grup... masiv... inteleg sa put cand ies din club... dar macar sa pot respira oleaca ca sa ma pot si eu misca putin in ritmul formatiei care strange mana de fani pentru un castig infim.

     Well, that's that... fura cateva zile interesante... multi barbati s-au comportat previzibil de rau cu iubitele lor,  multe femei s-au suparat din nou din cauza asta si au decis sa faca ceea ce fac de fiecare data: Nimic ; multi tineri inca nu stiu ce vor de la viata, si si mai multi adulti sunt in aceiasi stare si nu stiu ce sa faca cu ceea ce au.
Eu... eu inca mai astept un telefon... ieri, de prost ce sunt :P, am sunat eu... si a sunat mult si bine... si, previzil: Nimic.
    Pe scurt, o saptamana plina de nimicuri... ce bine ca vin Sarbatorile :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu