joi, 4 noiembrie 2010

Shopping, horror 3D si cateva ganduri siropoase

     E aproape 4 dimineata... am ajuns acasa si vreau sa adorm si... si e ciudat cum imediat imi apari in minte. In timpul zilei se intampla acelasi lucru, doar ca reusesc sa trec putin mai bine peste... treburi, lucruri marunte, evenimente, prieteni... dar noaptea sunt doar eu si atat... eu si tu in gandurile mele. Ce siropos suna :P insa cel putin nu adorm singur... esti pe fotoliu cautand ceva pe laptop, citesti o carte langa mine, esti in cada plina, esti nervoasa gata sa pleci, esti stresata ca maine o sa fie o zi grea, esti bucuroasa ca azi totul a fost ok, zambesti, plangi, ti-e frica, te ghemuiesti langa mine, adormi, vorbesti in somn, visezi... inca o noapte, si inca una... ce imaginatie umpluta cu comedii-romantice am...
    
     Azi n-a fost mare lucru... shopping :D Mai intai am fost la Fashion House in Militari... am ratat din nou intrarea. Bine ca nu am ajuns in camp ca ultima data :) ... apoi m-am vazut cu Ovi in Cotroceni (a vrut el sa manance nu stiu ce chestie SUPER delicioasa si sa-mi faca pofta :D) si am depasit bugetul (din cauza lui Ovi :P)... Interesant e, ca din toate lucrurile de azi, cel mai tare ma bucur de caciula si fular :).

      Ca sa terminam cheltuiala cum trebuie, pentru ca documentarul cu Ceausescu tinea 3ore si CEVA, am intrat la Saw 3D... era mai scurt.... si vroiam sa prindem si Hey, Girl de la Izvor...
      Nici nu stiu ce sa va spun... eu si cu Ovi am vazut doar PRIMUL (din cele 6 aparute pana acum) film. Ultimul, in 3D, a fost identic cu primul... chiar nu inteleg de ce lumea se tot duce la ele... IT'S THE SAME THING over and over and over again. Mult sange, ceva twist-uri, ceva tensiune psihologica si acum si 3D. Ce bine ca e ultimul din serie! Poate la anu' fac si ei ceva mai creativ. :D
Si, daca vreti sa vedeti un horror 3D, mai bine mergeti la Pirahna 3D :) Macar acolo aveti multe fete frumoase mai tot timpul pe ecran si mai tot timpul aproape goale :P

     Dupa cum v-am spus, am vrut sa intram si la Bulandra... si noi si inca vreo 100 de studenti de la UNATC... gen :D Era holul de la Izvor PLIN OCHI siiii ... ne-au dat afara. :( Pacat... am fi stat oriunde si oricum, daaaar sa nu cumva sa se sperie italienii de noi. Asa ca am ajuns la birou, din nou :), si ne-am holbat bucurosi la cateva episoade din The Big Bang Theory. We are sooo geeky. La anumite glume, pur si simplu trebuia sa punem pauza si sa radem cum trebuie :D Saracii vecini...

     Sooo, here we are... inca o zi... ceva haine noi... un film repede uitat si cateva zambete care te fac sa uiti temporar de probleme...
     E trecut de 4 deja... dormi, strangi plapuma sub tine, si eu ma ridic sa inchid lumina de la baie. Iar ai adormit cu prosopul infasurat in jurul parului ud...iar am uitat sa pun alarma sa sune... dar ce conteaza?! Maine o sa fie bine... o sa suni. o sa-ti spun ca totul e ok... o sa inchidem telefoanele si o sa ne gandim la ce-am fi vrut sa spunem si n-am reusit.

3 comentarii:

  1. :)) or fi fete fara haine in Piranha 3D, dar sunt si fara carne mai mereu!!! not sexy, no.
    am vazut trailerul acestui Saw si deja simteam ca nu e bine pt mine. :) iti dai seama ce reactii as fi avut la asta? Little me...
    am auzit ca o scena misto e una in care unu are niste tepuse ascutite in jurul gatului, tepuse care pot fi oprite numai cu o cheie inghitita impreuna cu un carlig, legat cu sfoară, care trebuie pescuit din stomacul victimei...o chestie de-asta de nici nu-mi pot imagina! si scenele din trailer cu aia care sunt la film si ii prinde de scaune si...nu nu nu :))) cred ca nu as mai fi stat jos :)))

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Anca, scena aia e acolo...si multe altele... ooo doamne :P Sa NU te duci sa-l vezi. Iti dau eu o comedie frumoasa...asa drama cum trebuie... mai plangi, mai razi si la final te simti bine si pozitiv :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci daca mai imi duceti fata la horroruri d-astea ne suparam :)

    RăspundețiȘtergere