luni, 8 noiembrie 2010

Ceva Roz si un "Once upon a time..." de final de saptamana

    E din nou 4 dimineata... trebuie sa fac cumva sa ajung mai devreme acasa...

    Azi am vazut o piesa draguta: Oscar si Tanti Roz. Nu am avut asteptari foarte mari de la regia lui Chris Simion, insa, pana la final, am fost placut surprins...iar Oana Pellea si Marius Manole fura FOARTE bine. Spectacolul incepu putin cam greu... am si atipit putin, desi pozitie mea de pe scari nu era geniala :P... dar, pe la jumatate, totul devine mai interesant...si ultima ora e chiar FOARTE BINE.
    Finalul (adica ultimele cateva minute) sunt putin cam "explicit-patetice"... asa sa inteleaga si copii aia mici de 5-6 ani care oricum nu vin la teatru...si putin mai mult umor (atat in prima parte, cat si in a doua :P) ar fi ajutat si mai mult... daaar, chiar si asa spectacolul a fost placut. Un lucru pe care il pot spune despre putine din spectacolele pe care le-am vazut in ultima vreme. Deci: vi-l recomand cu draga inima!

     Mai pe noapte, dupa discutii despre femei si femei si femei, eu cu ovi, raducu si flavius am inceput sa ne uitam la Once Upon A Time In The West, filmul lui Sergio Leone din 1968. Ce pot spune... EXTRAORDINAR! Il vazusem cand eram mai mic si nu mai tineam minte mare lucru, iar pe vremea respectiva nu prea ma pricepeam eu... insa acum am gustat cu placere fiecare minut din cele 2 ore si jumatate. Radu si Flavius au adormit pe parcurs, sforaind usor in surdina... eu si cu Ovi eram captivati de Claudia Cardinale si de toate "zoom-urile" din film :P
     Pe scurt e unul dintre cele mai bune filme din Istorie. Charles Bronson si Henry Fonda joaca superb. Tehnic (miscarile de camera, lumina), productia este mult peste epoca in care a fost produs. Regizoral a influentat multe generatii pana acum, si mai mult ca sigur va avea un rol si in viitoarele "miscari" cinematografice. Iar muzica... muzica e... e... e D-Zeu. :D Pana si Hans Zimmer s-a inspirat din una din temele principale ale filmului cand a compus pentru noul Sherlock Holmes.
     Cred ca am spus destule :)

     Multe spectacole, ceva filme bune, multe probleme si depresii...cam asteau au fost saptamana asta.
Dieta merge ok. Pana acum, prima saptamana, vreo 3,5 kg :P Si desi mi se face pofta uneori cand vad anumite mancaruri "nepermise", mi-e mult mai usor decat am crezut sa trec mai departe... sa vedem daca mai rezist inca o luna si un pic :D
     Emotional treburile nu au mers asa cum as fi vrut... they never do... dar cel putin sunt mai bine decat lunea trecuta :D Lucrurile se aseaza incet incet... si le voi lua cum vor veni. :)
     Saptamana viitoare nu am un program bine definit...la teatru nimic interesant... sunt vreo 2 piese ok, dar le-am vazut deja :P... poate un film, cateva seriale (apare House M.D. sapt. asta :D)...si multe multe chestii de terminat, prelucrat, negociat, stabilit etc.
      E 4:37, Luni.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu