miercuri, 3 noiembrie 2010

O Comedie Germana si un Dans Romanesc plin de Purici :)

    Ieri m-au surprins (pozitiv :D) reactiile anumitor persoane cu care vorbesc FOARTE rar... gen... gen o data pe an... gen :P si m-am bucurat... E ciudat... de la anumiti prieteni nu ma asteptam la mare lucru... stiu cum sunt si fiecare e bun in felul lui. M-am bucurat mult, insa, cand persoane la care nu ma asteptam (cum au fost Raluca si Simona si Madalina...pe care le pupic dulce! :* :) ) au incercat sa-mi fie alaturi in felul lor. E frumos. E un lucru care-ti da cumva speranta :)... nu neaparat in problema care o aveam eu, dar in faptul ca nu esti singur, ca oamenii sunt buni si alte alea alea mai mult sau mai putin religioase sau pline de energii asiatice :D.
    Asa ca va multumesc mult ca mi-ati dat un semn! Nu am reusit sa ies din starea nasoala, dar m-am calmat... incet incet.

    Ieri (luni) am mers pana la urma la deschiderea Festivalului Filmului German la Studio. Aveam nevoie de o comedie-romantica... si am primit una foarte BUNA. Lila, Lila a fost un film foarte reusit. Regia nemteasca :D a respectat toate regulile structurale ale genului, iar anumite "parfumuri locale" europene (de obicei elitiste :P) au facut productia si mai delectabila. Evident, am ras cel mai tare :) Si dupa ce am ajuns din nou la birou (ca deh n-am omu' ce sa faca acasa :P) am prins si un episod din The Big Bang Theory. Inca niste umor geeky-elitist... si, incet incet :P, m-am linistit... m-am obisnuit cu ideea pe care o stiam deja... si mi-am dat seama ca probabil in cateva zile/saptamani o sa fac aceiasi greseala si iar o s-o iau de la capat, daaaaar poate nu e asa de rau. Putin (sau mai mult) rau poate ma face sa simt mai bine micile bucurii. :) Poate...


     Azi (marti), am avut noroc din nou. Ultimul spectacol regizat de Dan Puric, Royal Fashion, a fost chiar o SURPRIZA EXTRAORDINARA. Nu e teatru... e dans, pantomima, miscare scenica si multe efecte dragalase de regie... e ceea ce stie cel mai bine sa faca dl. Puric. Si i-a iesit FOARTE BINE. Il recomand TUTUROR, indiferent de varste, gusturi si chiar nationalitate. E un spectacol care va incanta pe toata lumea. Ma bucur ca nu l-am ratat. Si m-a convins ca e bine sa te uiti la multe prostii sperand ca vei gasi ceva interesant pana la urma. :D Pur si simplu imi parea rau ca nu am apucat sa aplaud mai mult pt. ca ma grabeam sa ajung si la spectacolul lui Andrei Serban de la Odeon... Strigate si Soapte...
    Pana la urma, n-am reusit sa intru la Odeon... deh, se pare ca dl. Serban a decis sa nu fie mai mult de  vreo 90 de oameni in sala... ca si asa teatrul romanesc are ENORM de multi spectatori si ar trebui poate sa-i trimitem la multiplex-uri la filme americane... nu ca filmele americane ar fi problema, dar PLM. No comment. Macar de dragul festivalului ar fi putut incerca sa ajunga la un compromis...

     Dieta merge ok... eu salivez la toate porcariile, dar ea e in regula... nu credeam ca sunt atatea lucruri neimportante care sunt atat de gustoase si atat de la indemana...si pe care eu trebuie sa le EVIT acum. :|
Si mi-am dat seama ca nici macar nu tin cura asta pentru mine... eu sunt ok cu ceea ce sunt... cred ca e mai mult o chestiune de ambitie... de a-mi demonstra ca pot sa o duc la capat, ca pot sa ajung la un rezultat... si, dupa aceea, voi reveni la situatia initiala. :D Doar nu o pot opri pe bunica sa faca prajituri la nesfarsit. :)

    Nu mai vreau sa ma plang astazi... desi, cand oamenii vorbesc despre ei, de obicei, se plang... as vrea ca lucrurile sa mearga mai bine... dar nu o sa se intample asta... lucrurile merg spre consecinte predestinate mai mult sau mai putin demiurgice... iar binele e foarte labil.
    Ma pregatesc sa "mi-o iau din nou"... in curand :)... insa, cat de nasol pot sa mearga lucrurile? Viata e destul sinusoidala... dupa multe chestii rele, o sa vina si perioade FOARTE FOARTE FRUMOASE.

   V-am pupat! You got my love!

Un comentariu:

  1. Nu esti singur Tudor, daca vrei sa vorbesti, as putea sa ascult:) Te pup, Simona T

    RăspundețiȘtergere