marți, 9 noiembrie 2010

Sfintii de Luni si "nemotivari"

     Azi am vrut sa spun "La Multi Ani!" multor persoane... prieteni, amici, cunostiinte... am verificat agenda, facebook-ul :P... dar pana la finalul zilei, am urat doar catorva sfinti mai apropiati. :) M-am bucur ca ne-am strans si i-am cantat Ancai :) Am vorbit multe... si am mancat tot tortul. :D Ultima oara au ramas 2 torturi nemancate, iar unul aproape s-a stricat...adica s-a stricat dupa ce a fost mancat doar pe jumatate... a stat in frigider aproape 3 saptamani...
    
      E 3:05...am zis s-o ascult pe Ana si sa incerc sa "reduc" ora de culcare... desi, motivarea este minima. In ultima vreme, in ultimul an, in general motivarea a fost minima... inainte mai era facultatea..."hai sa facem aia, aia, cutare, cutare s-o terminam cum trebuie"... am terminat-o... din auzite si vazute, credeam ca finalul facultatii o sa fie petreceri, bucurii, plansete, mahmureala, HAOS. Pentru mine n-a fost asa... n-a fost nimic. 4 ani terminati foarte sec. Pana si liceul s-a terminat mai ok... la Gogu pe bloc :)
      Si dupa? Exact ce era si in timpul ei... munca, munca, munca... si daca uneori au fost momente cu "gust" in ultimul an, acestea au fost foarte rare...si, de obicei, cu unul "amar". Te scoli cu toate planurile astea facute de tine, sau de altii pentru tine, in fiecare dimineata... si incerci sa le termini... si ce nu termini azi, incerci sa finalizezi ziua urmatoare... si tot asa... si usor usor uiti "de ce-ul"...
     Uneori ma trezesc brusc de dimineata dupa ce imi suna telefonul...raman putin blocat cu privirea in tavan si ma intreb de ce PLM m-am trezit... Deus ex machina.
     Nu sunt deprimat... doar nemotivat...momentan... nu stiu daca e mai rau sau mai bine... "Going with the Flow" is highly overrated si prea simplistic. It's just soo DUMB.
     O sa incerc o comedie-romantica maine. :)

3 comentarii:

  1. Ah, stiu ce inseamna sa te simti nemotivat! Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, poate ma tund si ma vopsesc :)))) Dar nu cred k o sa tina prea mult :P Yes, change is good sometimes... dar de obicei schimbarile sunt doar de suprafata...iar schimbarile adevarate au loc doar foarte incet si motivate (cel putin in cazul meu :P) de persoane la care tin... deci momentan, tot ce pot sa fac este sa astept. Si la un moment dat o sa fie mai bine. Pana atunci, plutim usor usor...ba pe valuri, ba sub ele :) insa de inecat sigur nu o sa ma inec. :D

    RăspundețiȘtergere